7. marraskuuta 2017

Kännimonologi


Hieman vajaa viikon mies oli juonut viinaa aamusta iltaan, sängynlaidalla hikoilee. Kuin salamanisku kirkkaalta taivaalta, hän päätti soittaa nuoruuden rakkaudelleen. Puhelin hälyttää ja mies piip-äänen jälkeen alkaa puhua rakkaalleen.

”Rakas kulta, älä sulje puhelinta. Mä vain haluan kertoa, mä en oo saanut sua mielestäni.

Sä olit nii helvetin kaunis silloin. Oot kai nyt seksikkäämpi, sul kai vielä isommat rinnat ja on sun huuletki pehmeemmät? Ne oli nii törkeen ihanat suudella. Vai hä?…

Mä en saa sua mielestä. Sä olit nii vitun kaunis silloin. Tiäkkö sellainen seksikäs?

Sä oot mun mielessä… börb, sori. Närästää vähä… mut mä kaipaan sua, sä olit niin kaunis.

Mä soitin, mä en saa unta, ku sä et oo tässä sohvalla, eiku lattialla. Tarttee viedä kauppaan noi kaljapullot, ku mun rahat on loppu. Tai eiku mä oon hukannu mun lompakon, kai on rahaa. Voiks sä lainaa mulle pari egee tai edes parikymppiä? Sit ku löydän mun lompakon. Eiku toshan  se onkin, ei tarttekaa lainaa.

En mä sillei itseeni kaipaa, mä just nytkin nään itseni tosta peilistä. Perkele, miks toi on rikki? Tos on nyrkin kokoinen reikä, voi vittu. Varmaa mun verta kai. Mun käsi sopii tohon holeen.

Sä olit nii helvetin kaunis, kun näin sut. Ei kun sanoiks mä jo ton? Ei kai, mä soitin ku mä en saa sua mun päästä pois. Niinku mä kaipaan sua, kun sä olit niin kaunis.

Nyt sä voit kertoo mitä sulle kuuluu. Mä kuuntelen sua. Mä vaan halusin kertoa, että sä olit niin helvetin kaunis. No nyt mä oon hiljaa… börb, sori taas. Mä nyt hiljaa…”

Hetken aikaa oli hiljaista, sitten naisen ääni sanoi:

”Kiitos vuodatuksestasi, mutta minä en tiedä yhtään kuka olet ja miksi minulle soitit. Soita ensi kerralla oikeaan numeroon niin ehkä saat kerrottua kaipauksesi oikealle henkilölle. Ja vinkki, soita selvin päin niin se naisesi arvostaa sua enemmän, luulen niin.”

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Eh!